TRAPÉZNADRÁG

FŐOLDAL

RÓLAM

Hülye vicceket mondok,egész éjjel sorozatokat és filmeket nézek,mindent elfelejtek és balkezes vagyok. Nemrég vették ki a mandulám. 17 éves érettségiző

Instagram

BLOG

ADRIA

2013.07.24. 22:42, tuca
beszámoló

Az elmúlt 2 hétben lakóautóval utazgattunk Horvátországban: kezdésként a Plitvicei-tavaknál egy napot,egy hetet Omish-ban és 4-5 napot Selcén töltöttünk. A tavaknál a hihetetlenül szép táj fotózása mellett sikerült Anyával teljesen eltévednünk és közel 3 órát gyalogolni fel-le,egyik tótól a másikig, hegyoldalra fel,közben találkoztunk a barátokkal,1 és fél családdal,akik az ellenkező irányból jöttek. Tesóm így hát magunkra hagyott féltávon és megtisztelte személyével a 6 fős csapatot,így Anyával ketten maradtunk feltérképezni és remélhetőleg épségben visszajutni az autóhoz,ahol Apa várt minket. Hát,bajunk nem lett,csak egy idő után kerülgetett rosszullét a TÉNYLEG szép és egyben ezredik vízesés láttán. Az ottani kempingben úgy lehűlt a levegő,hogy a farmerkabátomban és vastag legginsemben(később kitérek ezekre a harisnyanadrágokra,mivel akárhogy látja néhány személy,ezek nem nadrágok) és a farmersortomban. A tusoló kb. 500 méterre volt tőlünk,tehát esélytelen volt,hogy elsétáljunk odáig a hidegben,tehát a kocsiban folyattuk a meleg vizet. A kemping egyébként baromi nagy volt,beton területekkel és kisebb,füves-fás,dombos részekkel.

Aztán átautóztunk Omishba,útunk fő pontjához,ahol egyesültek a családok:velünk együtt 5 és 1/2 család( csak a feleség és az egyik gyerek tudott csak eljönni),de csak mi laktunk kempingben,a többiek egy tőlünk pár kilométerre levő szállodában,minden reggel találkoztunk a mellettünk levő strandon és ment a parti rendesen. :D Kent-kupéztunk a gyerekekke:3-an most lesznek kilencedikesek,két általános iskolás és egy egyetemista,aki csak néha kapcsolódott hozzánk,na meg jómagam,mint szeptembertől végzős lány. Úgyhogy újra lehettem "gyerek" vagy kiskamasz,ahogy tetszik,gumicsúszdákról löktük le egymást,trambulinoztunk és rengeteget fürödtünk,labdáztunk a vízben. Sajnos a srácok nagy figyelmet fordítottak a kínzásomnak,napi 3-szor vágtak bele a vízbe,karomat és lábamat felemelve,természetes volt a napozás közbeni nyakonöntés vízzel és párszor a fulladás szélén álltam,mikor egymást nyomogattuk a víz alá. A megmentésemre a maga is célpont húgom és a hős Apám sietett,akinek majdnem sikerült megmentenie is,de megbosszúlnia biztos :) . Az utolsó napon aztán mi,lányok és egyben célszemélyek összefogtunk és egy igazi,Chuck Norrisos lenyomássorozattal illettük a fővezért,akinek muszáj volt beadnia a derekát,szülői hatásra(MUHHAHAHAHA :D ). A többieket is úgy ahogy,leteperük. Tehát többé-kevésbé sikerrel zárult ez a része a vakációnak. Az esték 70%-át a városban töltöttük,a pezsgésben,néha pedig a lakóautóban,valamilyen filmet nézve(Transz és Alex Cross+ filmek,amiket DigiTV-n sasoltak szüleim).

Rossz volt elköszönni a többiektől,akik már haza indultak,mi viszont az egyik családdal tovább gurultunk és Selén kötöttünk ki.Mi megint kempingben,KR-ék pedig egy hozzánk közeli szállodában. Na,úgy érzem,innentől számítom az IGAZI nyaralást,mert hiába voltunk sokan és remekül éreztem magam,nem tudtam külön élvezni a napokat,mert egy idő után egysíkúak lettek. Ez az utolsó pár nap viszont végig izgalmas volt és a legközelebbi barátokkal töltöttük őket. A háttérképen egyébként mi vagyunk ,hátulról nyilván :D (nem,az a néni és 2 bácsi tényleg nem fontos :D). Úsztunk,ugráltunk,búvárkodtunk,rengeteget nevettünk és utolsó nap léghokiztunk is. Csúcspont. A kemping is a legjobb a 3 közül: nagy,tiszta,extra közel a parthoz,rajtunk kívü kb. 3 kocsi,ha állt).

Tehát eddig a nyár csúcspontja volt ez a nyaralás-sírni tudnék,annyira hiányzik. Vissza a valóságba,az unalmas hétköznapokhoz,amiket remélem,fel fogok tudni turbózni suli kezdésig és még a közelgő osztályozó vizsgám se fogja elrontani,sőt! :) Ha meglesz,nem kell majd bejárnom 12.-ben és érettségizhetek előrehozottan,emelt szinten angolból. Klasszul hangzik,nem?

Páááá

2013.06.24. 09:45
Friss hozzászólások
Még nincs hozzászólás.

Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!